Bună ziua,
Numele meu este Liliana Bivol și sunt coordonatoare de programe la Centrul pentru Jurnalism Independent din Chișinău.
Aș vrea să vă anunț despre o posibilitate de instruire a cadrelor didactice (treapta liceală/ cu predare în limba rusă) în domeniul Educației pentru Media. Vă rugăm să distribuiți informația colegelor dvs. Mulțumesc.
–––––––––––––––––––––––––––
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) invită profesorii de liceu care predau în școlile de limba rusă din nordul Republicii Moldova la un training în domeniul educației media. Instruirea va avea loc în format online în perioada 5-7 martie 2021.
Programul de formare are drept suport curriculumul pentru cursul opțional de Educație pentru media, treapta liceală, elaborat de CJI și aprobat de Consiliul Naţional pentru Curriculum.
În baza curriculumului, CJI a elaborat manuale pentru treapta liceală, disponibile și în limba rusă. Scopul acestora este să cultive gândirea critică a elevilor și să-i ajute să devină consumatori de media avizați și responsabili.
Instruirea va fi moderată de Natalia Grîu, una dintre autoarele curriculumului și manualului Educație pentru media, treapta de liceu, și de jurnalistul Dumitru Stoianov.
La program se pot înscrie profesorii care activează într-o instituție de învățământ cu predare în limba rusă din raioanele de nord ale țării și care vor preda în viitor cursul opțional Educație pentru media în clasa X-XI.
Activitățile se vor desfășura în limba rusă. Vă îndemnăm să vă înregistrați din timp, întru-cât numărul de participanți este limitat.
Persoanele interesate trebuie să trimită dosarul de participare până pe data de 22 februarie 2021. Acesta va include: CV-ul și un mesaj de motivare, expediat pe adresa coordonator@ijc.md
Persoana de contact: Liliana Bivol, coordonatoare de programe, Programul Instruire și Asistență pentru Mass-Media, Departamentul Instruire și Comunicare.
Liliana Bivol |Program coordinator
Independent Journalism Center (IJC)
53 Sciusev Str. Chisinau, MD-2012, Moldova
phone (+373) 22 213 652, 22 227 539